یک آدم خوشحال

چون دوست دارم در زندگی خوشحال باشم...

یک آدم خوشحال

چون دوست دارم در زندگی خوشحال باشم...

از سال ۸۷ یعنی از نوجوانی توی بلاگفا وبلاگ می‌نوشتم و می‌نویسم
رفیق خیلی عزیزی به لهجه اصفهانی پرسید
بیای بیان چی اَزِد کم می‌شِد
و من در پاسخ آمدم بیان.
به این امید که حرف‌هایم اینجا مصداق آن فراز مداحی حاج مهدی رسولی باشد:
«دوست دارم هرجا میرم از تو صحبت بکنم»

مرا ببین

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ

 

مرا می‌بینید دیگر؟

من که به خاطر نزدیک شدن به شما هر فکر ناراحت‌کننده‌ای را از خودم دور می‌کنم.

من قلبی سلیم می‌خواهم

سالهاست...

از همان موقع که توی هتلی در کربلا نیمه‌های شب صدای حاج مهدی سماواتی را می‌شنیدم که مناجات امیرالمومنین در مسجد کوفه را می‌خواند...

همان که اولش می‌گوید

هیچ چیز به درد آدم نخواهد خورد

الا من اتی الله بقلب سلیم...

بعد شنیدم که حدیث داریم

شیعه ما کسی است که قلبش از هر غل و غش و دغلی پاک باشد

و من تا امروز هزار بار به خاطر غل و غش و دغل‌های قلبم که باعث شده فاصله ام از شما اینقدر زیاد شود خودم را محاکمه کرده‌ام...

مرا می‌بینید دیگر؟

مرا که دلم میخواهد نزدیکتان باشد

نه سلیم است نه بی غل و غش و دغل

ولی میداند که هرچقدر به شما نزدیک تر باشد حالش بهتر است...

 

  • ن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌

نظرات (۲)

  • شاگرد خیاط
  • ز همان موقع که توی هتلی در کربلا نیمه‌های شب صدای حاج مهدی سماواتی را می‌شنیدم که مناجات امیرالمومنین در مسجد کوفه را می‌خواند...

    همان که اولش می‌گوید

    هیچ چیز به درد آدم نخواهد خورد

    الا من اتی الله بقلب سلیم...

     

     

    زهی سرور و سعادت نرگس، که در راه هستی! همین خیلی چیز مهمی است...

    برای من هم دعا کن

    دارم رد می دهم

    غل و غش چیه؟

    احساسات هیجانی منفی مثل خشم؟ کینه؟

    یا مثبت مثل دوست داشتن و اشتها و خواستن هایی که 

    اشتباه هستش؟

    پاسخ:
    نمیتونم همه چیزهایی که شاملش میشه رو احصاء کنم
    اما چند چیز رو مطمئنم
    مثل بدخواهی برای دیگران، حسادت
    همون کینه که گفتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی