یک آدم خوشحال

چون دوست دارم در زندگی خوشحال باشم...

یک آدم خوشحال

چون دوست دارم در زندگی خوشحال باشم...

از سال ۸۷ یعنی از نوجوانی توی بلاگفا وبلاگ می‌نوشتم و می‌نویسم
رفیق خیلی عزیزی به لهجه اصفهانی پرسید
بیای بیان چی اَزِد کم می‌شِد
و من در پاسخ آمدم بیان.
به این امید که حرف‌هایم اینجا مصداق آن فراز مداحی حاج مهدی رسولی باشد:
«دوست دارم هرجا میرم از تو صحبت بکنم»

تحیر

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

هنوز بهت‌زده‌ام.

 

باورم نمیشه.

 

من ۱۴۰۰ به رییسی رای دادم ولی به زور و اجبار:) اگه جلیلی کنار نمی‌رفت احتمالا به جلیلی رای می‌دادم. قبلش هم کلی کلی کلی با اطرافیانم و با خیلی از طرفدارای رییسی بحث و دعوا کرده بودم. سر اینکه حس میکردم دارن همه رو مجبور میکنن به رییسی رای بدن تا جایی که یه سری از نماینده‌های مجلس نامه نوشته بودن به کاندیداهای دیگه گفته بودن انصراف بدین رییسی رای بیاره! ای وای که چقدر سوختم از این کارشون.

 

ولی در کنار اونا از یه چیز دیگه هم سوختم. از حرفایی که توی مناظره به رییسی می‌زدند. خصوصا اینکه شش کلاس بیشتر سواد نداره! آقای مهرعلیزاده نمی‌دونم به خاطر همه دل‌هایی که از این بی‌انصافی‌ت سوخت چقدر خواهی سوخت...یا سندروم پست بیقرار.

 

اتفاقا رییسی کسی بود که بی رانت و پارتی، از یه شرایط سخت خانوادگی (به لحاظ اقتصادی) با توانمندی‌ها و تلاش خودش، خودش رو بالا کشیده بود و به جایی رسونده بود.

 

اصلا بهت منم همینه. از همین سیر زندگی و از همین شکل مرگ. بهش حسودیم میشه. حسودیم میشه که توی جایگاه ریاست‌جمهوری که ته جایگاه‌های دنیوی هست تونست چنین عاقبتی رو برای خودش رقم بزنه.

 

واقعا باورم نمیشه.

  • ن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌

نظرات (۲)

  • شاگرد خیاط
  • جدیا...منم باورم نمیشه...توهمه یا واقعا وقتی به عکسهاش روی در و دیوار نگاه می کنم جدی الهام بخشه ؟

    دلم می سوزه که همکارهام می خندن و میگن وقت مردنش بود!

     

    پاسخ:
    گاهی فکر میکنم ما چقدر چیزها داریم که حال مون باهاشون تغییر کنه، ازشون الهام بگیریم ووو
    ولی اون آدمهایی که به حال ما میخندن ندارن...
    به قول محمد معتمدی، همون خواننده کاشانی:
    خوشا هر آن کس که دوست دارد نفس کشیدن در این هوا را
  • شاگرد خیاط
  • به این بها بدیم...نذاریم اینکه دیگران میگن چیزی که در دست داری جواهر نیست و خاک است ، از ارزش جواهری که در دست داریم در نظرمان کم کند!

    پاسخ:
    کار سختیه
    نمیدونم میتونم یا نه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی